söndag, april 21

Mjuka tassar

Jag fick testa Exfoliating socks i somras. Fötterna blev som nya. Nu provar jag även Footner Soft Foot Foam. Det är:

ett oparfymerat fotskum som vid regelbunden användning har stor effekt på fötternas skick. Skummet ger näring och fukt till torr hud samt motverkar förhårdnader genom sitt innehåll av bland annat salicylsyra, aloe vera och gurkextrakt. Tillsammans garanterar den unika ingredienssammansättningen att fötterna hålls mjuka och lena. Det är därför en perfekt produkt att använda exempelvis efter genomförd behandling med Exfoliating Socks.

Jag brukar smörja fötterna någon gång eller ett par gånger i veckan innan jag går och lägger mig, dra på ett par strumpor och sova gott. Trevligt att känna att fötterna är respektabla när det går mot visa-fötterna-tider skomässigt!


Inga kommentarer: