torsdag, juli 29

Dagens tistel

Går oavkortat till Campadre. Som inte klarar av att leverera varor i tid, inte kommer med några några förklaringar om varför varor är försenade och som inte besvarar mail och inte tar emot telefonsamtal.

Jag tror det är precis så man gör sig av med kunder?

18 kommentarer:

  1. Jajjamen, de är fan i mig värdelösa.

    SvaraRadera
  2. Ja de levererar ju aldrig i tid. Jag har tröttnat

    SvaraRadera
  3. Ja jag håller på att bli tokig. Beställde ett par flip-flops och nu försöker jag få veta om de har skickat dem. Hade gärna velat ha dem när jag åker till värmen nästa vecka... Nä, inget mer Campadre!

    SvaraRadera
  4. Jag tänkte sälla mig till skaran missnöjda för ett par veckor sedan, när jag fick mitt paket för sent och det dessutom fattades en sak. Men. Jag fick svar på mitt mail på en timma, det som fattades skickades direkt och de drog av 15 % på fakturan.

    Men jag har förstått att det inte funkar så för de flesta andra. Dumt!

    SvaraRadera
  5. Min favorit är att man mailar och frågar en väsentlig fråga om en vara man vill beställa. Sen så svarar de på det mailet när den specifika varans kampanj är över!

    S.å s.m.a.r.t.

    SvaraRadera
  6. anne: trist!

    johanna: man blir ju tokig när det inte går att få kontakt!

    missy: nä dom får allt skärpa till sig.

    minna: tragsikt... :(

    SvaraRadera
  7. Jag väntar på en klänning från Minimarket som skulle skickats runt den 5:e juli.. 12 juli maialr jag och vill ha leveransstatus. Fick som svar (14 juli) att det skulle dröja ytterligare några dagar pga lagerflytt. Har precis förnyat min fråga, efersom jag fortfarande inte fått paketet.. Tröttsamt.

    SvaraRadera
  8. De dubbeldrog från kortet sist, då kände jag att jag ville prata med någon eftersom det var en slant. Efter detektivjobb via Google hittar jag ett mobilnummer, som går till VD:n visar det sig. Han blev lite förvånad men ringde ekonomiavdelningen så det ordnade upp sig samma dag. Du kanske vill ha hans nummer..? :)

    SvaraRadera
  9. linda: !

    sofie: dom är inte poppis nu...

    lj: ha ha, ja det kanske vore nåt. nu har jag i och för sig fått svar om att dom ska komma inom några dagar. återkommer! ;)

    SvaraRadera
  10. Ja en stor taggig tistel till Campadre; de har verkligen ingen koll och man får ju inte tag i dem, inget telefonnummer och svarar inte på mail. Det borde man väl kunna begära som kund...? Någon sorts kompensation för allt strul skulle vara på sin plats :(

    SvaraRadera
  11. Typiskt oseriösa. Publicera VD-numret!

    SvaraRadera
  12. sussilull: word!

    malin: ;)

    SvaraRadera
  13. Håller med! Har handlat tre gånger och det har varit något strul varje gång. Vid mailkontakt med dem får man vänta i all evighet på svar och när det väl kommer är det goddag-yxskaft.

    De suger och det har jag framfört. Fick 10% på ett kommande köp som plåster på såren men det kommer inte att användas.

    SvaraRadera
  14. lina: nä såna där du får kompensation vid nästa köp ger vi inte mycket för! det är ju NU man vill bli kompenserad.

    SvaraRadera
  15. Jag fick en faktura på nästan 1500 kr från dem på en vara jag INTE KÖPT! De lovade gång på gång att fixa det, men inget hände och till sist fick jag påhälsning av bloody kronofogden! Över en vara som jag INTE köpt! Dessutom genomgående snorkigt bemötande från Campadre och erbjudande om 100 kr tillgodo. SKITDÅLIGT och aldrig mer Campadre, säger jag.

    SvaraRadera
  16. dorisettan: fy F*N vad dåligt!

    SvaraRadera